„E-LEARNINGOVÝ VZDĚLÁVACÍ PORTÁL“

Kurz „Základy marketingu a PR“

Kurz je zaměřen na prohloubení a osvojení si základních znalostí PR a marketingu, přizpůsobení se základním návykům a strategiím, rozšíření si vědomostí z oblasti propagace, podpory prodeje apod.

Výukový materiál obsahuje kapitoly jako: komunikační mix (cílová skupina, segmentace, marketingové plánování), marketingový mix (product, price, place, promotion), reklama obecně, podpora prodeje, direct marketing, osobní prodej, veřejné vztahy, politický marketing, internetový marketing, event. marketing, telemarketing, atd.

Výuková publikace odráží aktuální problematiku a součástí jsou související konkrétní teoretické i praktické příklady. Rozsah výukového modulu je cca. 20 výukových hodin.

"Jsem přesvědčen o tom, že marketing je tou nejmocnější silou, kterou mají k
dispozici lidé, kteří chtějí dosáhnout změny
."

Seth Godin

Vzdělávací programy
Kalendář
«prosinec / 2017»
PoÚtStČtSoNe
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

globcom_esf